Marketingda sun’iy intelektdan foydalanish samaradorligi

Marketingda sun’iy intelektdan foydalanish samaradorligi

Авторы

  • Tohirov Sharofiddin Utkir O‘g‘li
  • Umarov Abdulaziz Abdulatib o‘g‘li
  • Yuldashev Abduxakim Abdukarimovich

##semicolon##

https://doi.org/10.5281/zenodo.14533291

##semicolon##

marketing, sun’iy intellekt, iste’molchi segmentatsiyasi, ma’lumotlar tahlili, innovatsion texnologiyalar.

Аннотация

Mazkur maqola marketing sohasida sun’iy intellektdan foydalanishning samaradorligini o‘rganishga
bag‘ishlangan. Sun’iy intellekt texnologiyalari iste’molchilarni segmentatsiya qilish, ma’lumotlarni tahlil qilish va marketing
strategiyalarini shaxsiylashtirishda keng imkoniyatlar yaratadi. Tadqiqot natijalari sun’iy intellekt marketing jarayonlarini
optimallashtirishda samarali vosita ekanligini ko‘rsatadi. Shu bilan birga, maqolada sun’iy intellektni joriy qilishda yuzaga
keluvchi texnik, moliyaviy va huquqiy masalalar ham ko‘rib chiqilgan.

Author Biographies

Tohirov Sharofiddin Utkir O‘g‘li

Cambridge xalqaro universiteti izlanuvchisi

Umarov Abdulaziz Abdulatib o‘g‘li

Cambridge xalqaro universiteti izlanuvchisi

Yuldashev Abduxakim Abdukarimovich

TDIU, Biznes boshqaruvi kafedrasi dotsenti, PhD

Опубликован

2024-11-07

Most read articles by the same author(s)

Loading...