Marketingda sun’iy intelektdan foydalanish samaradorligi
##semicolon##
https://doi.org/10.5281/zenodo.14533291##semicolon##
marketing, sun’iy intellekt, iste’molchi segmentatsiyasi, ma’lumotlar tahlili, innovatsion texnologiyalar.Аннотация
Mazkur maqola marketing sohasida sun’iy intellektdan foydalanishning samaradorligini o‘rganishga
bag‘ishlangan. Sun’iy intellekt texnologiyalari iste’molchilarni segmentatsiya qilish, ma’lumotlarni tahlil qilish va marketing
strategiyalarini shaxsiylashtirishda keng imkoniyatlar yaratadi. Tadqiqot natijalari sun’iy intellekt marketing jarayonlarini
optimallashtirishda samarali vosita ekanligini ko‘rsatadi. Shu bilan birga, maqolada sun’iy intellektni joriy qilishda yuzaga
keluvchi texnik, moliyaviy va huquqiy masalalar ham ko‘rib chiqilgan.

Опубликован
2024-11-07
Выпуск
Раздел
Articles
License
Copyright (c) 2024 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.