Internet-marketing va uning an’anaviy marketingga nisbatan afzalliklari

Internet-marketing va uning an’anaviy marketingga nisbatan afzalliklari

Authors

  • Murodjon Xolmurodov
  • Jaloliddin Ruzmetov
  • Abduxakim Yuldashev

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.14633883

Keywords:

internet-marketing, an’anaviy marketing, raqamli platformalar, ijtimoiy tarmoqlar, xarajat samaradorligi, mijozlarni jalb etish, narx samaradorligi, PPC (to‘lov har bir bosish), target qilingan auditoriya, o‘lchanadigan natijalar.

Abstract

Ushbu maqola internet-marketing tushunchasini, uning so‘nggi yillardagi jadal rivojlanishini va an’anaviy
marketing usullariga nisbatan afzalliklarini o‘rganadi. Unda raqamli platformalar korxonalarning mijozlar bilan aloqa
o‘rnatish va mahsulotlarini targ‘ib qilish usullarini qanday tubdan o‘zgartirgani ko‘rsatib beriladi. Shuningdek, maqolada
internet-marketingning xarajat samaradorligi, qamrovi va mijozlarni jalb etish imkoniyatlari taqqoslanadi, uning muammolari
va oqibatlari ham ko‘rib chiqiladi.

Author Biographies

Murodjon Xolmurodov

“Millat Umidi universiteti” Talabalari hamda izlanuvchisi

Jaloliddin Ruzmetov

“Millat Umidi universiteti” Talabalari hamda izlanuvchisi

Abduxakim Yuldashev

Ilmiy rahbar:

TDIU, Biznes boshqaruvi kafedrasi dotsenti, PhD.

Published

2024-12-07

Issue

Section

Articles
Loading...