Mahsulot raqobatbardoshligini baholash usullari va ulardan foydalanish muammolari

Mahsulot raqobatbardoshligini baholash usullari va ulardan foydalanish muammolari

Авторы

  • Onorboev Sh.M.

##semicolon##

https://doi.org/10.5281/zenodo.14211148

##semicolon##

mahsulot raqobatbardoshligi, raqobatbardoshlik usullari, raqobatbardoshlikni aniqlash algoritmi, iste’mol qiymati, iqtisodiy qiymat, differentsial usul, kompleks usul, aralash usul.

Аннотация

Bugungi mahsulot va xizmatlar bozorlarining globallashuvi sharoitida tadbirkorlik subyektlarining bozordagi
muvaffaqiyatli faoliyati ushbu korxonalarning raqobatbardoshligiga, ayniqsa, ular tomonidan ishlab chiqarilayotgan mahsulotning
raqobatbardoshligiga bevosita bog‘liq. Mahsulot raqobatbardoshligini ta’minlash uchun avvalo ushbu mahsulotlarning
raqobatbardoshligini aniqlash va uning darajalariga baho berish talab qilinadi. Baholash usullarining to‘g‘ri
tanlanilishi va baholash amaliyotini sifatli amalga oshirilishi korxonaning keyingi iqtisodiy faoliyatini belgilovchi omillardan
biri bo‘lganligi sababli, ushbu jarayonga ilmiy yondashuv talab etiladi. Ushbu maqolada korxonalarda mahsulot raqobatbardoshligini
aniqlash va uning darajalariga baho berish amaliyotini tashkil etishga ilmiy jihatdan yondashishga harakat
qilindi.

Author Biography

Onorboev Sh.M.

Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti

Опубликован

2024-11-11

Выпуск

Раздел

Articles
Loading...