Yashil marketing: tushunchasi, mohiyati, kelib chiqishi, muammolari va istiqbollari
##semicolon##
yashil marketing, barqarorlik, yashil marketing evalyutsiyasi, yashil marketing mikslari.Аннотация
Globallashgan davrda, iste’molchilarning ehtiyojlarini tobora ortib borayotgan xilma hil mahsulot va xizmatlar
bilan qondirish barobarida atrof-muhitni muhofaza qilish muhum hisoblanadi. Bundan tashqari, iste’molchilar ana’naviy
mahsulotlardan ko‘ra atrof-muhitga zarar yetkazmaydigan ekologik toza mahsulotlarga nisbatan xohish-istaklari o‘zgargan.
Shu sababli barqaror rivojlanishning universal maqsadi bo‘lgan yashil marketingning ahamiyati ortib bormoqda. Ushbu
ilmiy maqolada yashil marketingning tushunchasi, konsepsiyasi, evalyutsiyasi, duch keladigan muammolari va kelajak
istiqbollari ko‘rib chiqiladi.

Downloads
Опубликован
2024-02-29
Выпуск
Раздел
Articles