Yashil marketing: tushunchasi, mohiyati, kelib chiqishi, muammolari va istiqbollari

Yashil marketing: tushunchasi, mohiyati, kelib chiqishi, muammolari va istiqbollari

Authors

  • Madina G‘anieva
  • Muhtasar Ziyayeva

Keywords:

yashil marketing, barqarorlik, yashil marketing evalyutsiyasi, yashil marketing mikslari.

Abstract

Globallashgan davrda, iste’molchilarning ehtiyojlarini tobora ortib borayotgan xilma hil mahsulot va xizmatlar
bilan qondirish barobarida atrof-muhitni muhofaza qilish muhum hisoblanadi. Bundan tashqari, iste’molchilar ana’naviy
mahsulotlardan ko‘ra atrof-muhitga zarar yetkazmaydigan ekologik toza mahsulotlarga nisbatan xohish-istaklari o‘zgargan.
Shu sababli barqaror rivojlanishning universal maqsadi bo‘lgan yashil marketingning ahamiyati ortib bormoqda. Ushbu
ilmiy maqolada yashil marketingning tushunchasi, konsepsiyasi, evalyutsiyasi, duch keladigan muammolari va kelajak
istiqbollari ko‘rib chiqiladi.

Author Biographies

Madina G‘anieva

TDIU magistranti

Muhtasar Ziyayeva

TDIU Marketing kafedrasi v. v. b. professori

Downloads

Published

2024-02-29
Loading...