Tikuv-trikotaj korxonalari faoliyatida marketing tadqiqotlaridan foydalanishning SWOT tahlili
Keywords:
marketing tadqiqotlari, SWOT tahlil, raqobat, investitsion risk, korxonaning kuchli jihatlari, imkoniyat, axborot, tovar xarajatlariAbstract
Maqolada korxonalararo keskin raqobatlashuv sharoitida tikuv-trikotaj korxonalari faoliyatiga marketing
tadqiqotlarini tatbiq qilishning ta’siri SWOT tahlili yordamida o‘rganib chiqilgan. Bundan tashqari, xorijy adabiyotlardan
foydalangan holda xorij olimlarining tikuv-trikotaj korxonalari faoliyatiga marketing tadqiqotlarining ta’sirini o‘rganishga
qaratilgan ilmiy ishlarga nisbatan induktiv va deduktiv metodlar yordamida mualliflik yondashuvlari keltirilgan. Ushbu
tadqiqotdan asosiy maqsad, marketing tadqiqotlarining korxonalar faoliyatiga ta’sir darajasi o‘rganilgan ilmiy ishlardan
kelib chiqqan holda, O‘zbekiston sharoitida tikuv-trikotaj korxonalari marketing tadqiqotlaridan foydalanganda qanday
ustunlik va kamchiliklarga ega bo‘lishi mumkin ekanligini yoritib berishdan iborat.
