Korxonalar faoliyatida marketing tadqiqotlaridan foydalanishning afzallik va kamchiliklari

Korxonalar faoliyatida marketing tadqiqotlaridan foydalanishning afzallik va kamchiliklari

Authors

  • Abbos Ro‘zmamatov

Keywords:

marketing tadqiqotlari, korxona, raqobat, risk, xarajat, imkoniyat, axborot, strategiya.

Abstract

Ushbu maqolada marketing tadqiqotlaridan foydalanishning afzallik hamda kamchilik jihatlari o‘rganib
chiqilgan. Bundan tashqari, xorijiy adabiyotlardan foydalangan holda xorij olimlarining marketing tadqiqotlarining korxona
faoliyatiga ijobiy yoki salbiy ta’sirini o‘rganishga qaratilgan ilmiy ishlarga nisbatan induktiv va deduktiv metodlar yordamida
mualliflik yondashuvlari keltirilgan. Ushbu tadqiqotdan asosiy maqsad, marketing tadqiqotlarining korxona faoliyatiga
turlicha ta’siri o‘rganilgan ilmiy ishlardan kelib chiqqan holda, O‘zbekiston sharoitida korxonlarda marketing tadqiqotlaridan
foydalanganda qanday ustunlik va kamchiliklarga ega bo‘lishi mumkin ekanligini yoritib berishdan iborat.

Author Biography

Abbos Ro‘zmamatov

Toshkent Davlat Iqtisodiyot universiteti tayanch doktoranti

Downloads

Published

2024-04-30
Loading...