Mahsulot raqobatbardoshligini baholash usullari va ulardan foydalanish muammolari
##semicolon##
https://doi.org/10.5281/zenodo.14211148##semicolon##
mahsulot raqobatbardoshligi, raqobatbardoshlik usullari, raqobatbardoshlikni aniqlash algoritmi, iste’mol qiymati, iqtisodiy qiymat, differentsial usul, kompleks usul, aralash usul.Аннотация
Bugungi mahsulot va xizmatlar bozorlarining globallashuvi sharoitida tadbirkorlik subyektlarining bozordagi
muvaffaqiyatli faoliyati ushbu korxonalarning raqobatbardoshligiga, ayniqsa, ular tomonidan ishlab chiqarilayotgan mahsulotning
raqobatbardoshligiga bevosita bog‘liq. Mahsulot raqobatbardoshligini ta’minlash uchun avvalo ushbu mahsulotlarning
raqobatbardoshligini aniqlash va uning darajalariga baho berish talab qilinadi. Baholash usullarining to‘g‘ri
tanlanilishi va baholash amaliyotini sifatli amalga oshirilishi korxonaning keyingi iqtisodiy faoliyatini belgilovchi omillardan
biri bo‘lganligi sababli, ushbu jarayonga ilmiy yondashuv talab etiladi. Ushbu maqolada korxonalarda mahsulot raqobatbardoshligini
aniqlash va uning darajalariga baho berish amaliyotini tashkil etishga ilmiy jihatdan yondashishga harakat
qilindi.
Опубликован
Выпуск
Раздел
License
Copyright (c) 2024 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.