Yashil marketing: tushunchasi, mohiyati, kelib chiqishi, muammolari va istiqbollari
Keywords:
yashil marketing, barqarorlik, yashil marketing evalyutsiyasi, yashil marketing mikslari.Abstract
Globallashgan davrda, iste’molchilarning ehtiyojlarini tobora ortib borayotgan xilma hil mahsulot va xizmatlar
bilan qondirish barobarida atrof-muhitni muhofaza qilish muhum hisoblanadi. Bundan tashqari, iste’molchilar ana’naviy
mahsulotlardan ko‘ra atrof-muhitga zarar yetkazmaydigan ekologik toza mahsulotlarga nisbatan xohish-istaklari o‘zgargan.
Shu sababli barqaror rivojlanishning universal maqsadi bo‘lgan yashil marketingning ahamiyati ortib bormoqda. Ushbu
ilmiy maqolada yashil marketingning tushunchasi, konsepsiyasi, evalyutsiyasi, duch keladigan muammolari va kelajak
istiqbollari ko‘rib chiqiladi.

Downloads
Published
2024-02-29
Issue
Section
Articles