Oziq-ovqat bozorini qandolat mahsulotlari bilan to‘ldirishda marketing strategiyalaridan foydalanishni takomillashtirish
##semicolon##
https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss1/a783##semicolon##
iste’mol bozori, oziq-ovqat bozori, aholining talabi, tartibga solish, nazorat qilish, marketing startegiyasi, raqobat ustunligi, bozor imkoniyatlari, qandolat mahsulotlari, bazaviy marketing strategiyalari muqobil strategiya, narx strategiyasi taqsimot strategiyasi, narx siyosati, assortiment turlari.Аннотация
Ushbu ilmiy maqolada oziq-ovqat bozorini qandolat mahsulotlari bilan to‘ldirishda, sifatli qandolat mahsulotlari
ishlab chiqarish, iste’molchilarning xohish-istaklarini o‘rganish, qandolat mahsulotlari bozorini marketing strategiyalari
asosida rivojlantirish, aholining qandolat mahsulotlariga bo‘lgan talablari ilmiy jihatdan o‘rganilgan. aholini zarur hajmda
va keng assortimentda sifatli qandolat mahsulotlari bilan ta’minlash, aholining zarur hajmdagi qandolat mahsulotlariga
oqilona narx belgilash, mahalliy qandolat mahsulotlari ishlab chiqaruvchilarni qo‘llab quvvatlash, qandolat mahsulotlari
bozorini rivojlantirishni davlat tomonidan qo‘llab-quvvatlash, tartibga solish va nazorat qilish bo‘yicha tizimli chora-tadbirlarni
ishlab chiqish bo‘yicha taklif va tavsiyalar ishlab chiqilgan.
