Turizm sohasida brendning Oʻzbekiston iqtisodiy oʻsishiga taʼsiri va sayyohlik yoʻnalishi sifatida marketingning ahamiyati

Turizm sohasida brendning Oʻzbekiston iqtisodiy oʻsishiga taʼsiri va sayyohlik yoʻnalishi sifatida marketingning ahamiyati

Авторы

  • Kobilova Maftuna

##semicolon##

https://doi.org/10.5281/zenodo.15161650

##semicolon##

turizm brendi, marketing, iqtisodiy o‘sish, xorijiy sayyohlar, investitsiyalar, xizmatlar eksporti

Аннотация

Ushbu maqolada turizm sohasida brend yaratish va marketing strategiyalarining O‘zbekiston iqtisodiy
o‘sishiga ta’siri tahlil qilinadi. Xususan, turistik brendning xorijiy sayyohlar oqimi, investitsiyalar jalbi va xizmatlar eksporti
kabi ko‘rsatkichlarga ta’siri ilmiy asosda yoritilgan. Mavzuga oid real statistik ma’lumotlar va xalqaro tajribalar asosida
tahlil olib borilgan.

Author Biography

Kobilova Maftuna


“Ipak yo‘li” turizm va madaniy meros xalqaro universiteti assistent-o‘qituvchisi

Опубликован

2025-03-11
Loading...