Oʻzbekiston media bozori: rivojlanishi va afzalliklari

Oʻzbekiston media bozori: rivojlanishi va afzalliklari

Авторы

  • Qodirov Obidjon Olim oʻgʻli

##semicolon##

https://doi.org/10.5281/zenodo.15154883

##semicolon##

tashqi reklama, raqamli media, ommaviy axborot vositalari, auditoriya, ijtimoiy tarmoqlar, onlayn reklama

Аннотация

Ushbu maqolada Oʻzbekiston media bozorining soʻnggi yillardagi oʻsish dinamikasining umumiy koʻrinishi
tahlil qilingan. Mavjud ilmiy adabiyotlar va amaliy tadqiqotlar asosida media bozori rivojlanishini baholash yoʻnalishlari
aniqlangan. Maqolada OAVda reklamaning oʻziga xos kamchiliklari va afzalliklari boʻyicha tavsiyalar berilgan.

Author Biography

Qodirov Obidjon Olim oʻgʻli

Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti
mustaqil tadqiqotchisi

Опубликован

2025-03-11
Loading...