Oʻzbekiston media bozori: rivojlanishi va afzalliklari
##semicolon##
https://doi.org/10.5281/zenodo.15154883##semicolon##
tashqi reklama, raqamli media, ommaviy axborot vositalari, auditoriya, ijtimoiy tarmoqlar, onlayn reklamaАннотация
Ushbu maqolada Oʻzbekiston media bozorining soʻnggi yillardagi oʻsish dinamikasining umumiy koʻrinishi
tahlil qilingan. Mavjud ilmiy adabiyotlar va amaliy tadqiqotlar asosida media bozori rivojlanishini baholash yoʻnalishlari
aniqlangan. Maqolada OAVda reklamaning oʻziga xos kamchiliklari va afzalliklari boʻyicha tavsiyalar berilgan.

Опубликован
2025-03-11
Выпуск
Раздел
Articles
License
Copyright (c) 2025 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.