Tijorat banklari tomonidan korporativ mijozlarga ko‘rsatiladigan innovatsion bank xizmatlarini shakllantirish yo‘llari
##semicolon##
https://doi.org/10.5281/zenodo.14930600##semicolon##
tijorat banklari, korporativ mijozlar, bank yangiliklari, bank xizmatlari, xizmatlar bozori, yangi bank xizmatlari, innovatsion bank, kredit xizmatlari.Аннотация
Mamlakat bank bozorining bosqichma-bosqich rivojlanishi natijasida mijozlar mavjud banklar o‘rtasida
taqsimlangan. Yangi mijozlarni jalb qilish yoki bir bankdan boshqasiga o‘tish orqali, yoki potensial mijozlarning kutganlarini
hisobga olgan holda tamomila yangi xizmat turi bilan bozorga chiqish orqali amalga oshirilishi mumkin. Korporativ mijozlar
uchun bank xizmatlari bozoridagi raqobatning kuchayishi, ayniqsa, xorijiy banklarning bozorga kirishi va ularning faoliyati
bilan yanada keskinlashmoqda, bu esa bankirlardan korporativ mijozlar strategiyasiga e’tibor qaratishni talab qiladi. Bu
bankka ham, korporativ mijozga ham bir qator afzalliklarni beradi. Bank xizmatlarini sotish tizimini yaratish xizmatlar
bozori va kapital imkoniyatlari, milliy iqtisodiy tizimlarning rivojlanishidagi asosiy tendensiyalar va mijozlarning potensial
ehtiyojlari bo'yicha nazariy tadqiqotlar olib borishni taqozo qiladi. Shuni inobatga olgan holda ushbu maqolada rivojlangan
davlatlarda tijorat banklari tomonidan korporativ mijozlarga ko‘rsatiladigan innovatsion bank xizmatlarini shakllantirishda
banklarning korporativ mijozlar tushunchasi, turlari va tasnifi yuzasidagi muammolarini aniqlab olish va ularning yеchimlari
yuzasidan mavjud muammolar hamda ularni bartaraf etish bo‘yicha muallif yondashuvlari va takliflari o‘rganilgan.
Опубликован
Выпуск
Раздел
License
Copyright (c) 2025 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.