Internet-marketing va uning an’anaviy marketingga nisbatan afzalliklari

Internet-marketing va uning an’anaviy marketingga nisbatan afzalliklari

Авторы

  • Xolmurodov Murodjon Shavkatjon o‘g‘li
  • Ruzmetov Jaloliddin Orifjon o‘g‘li
  • Yuldashev Abduxakim Abdukarimovich

##semicolon##

https://doi.org/10.5281/zenodo.14633883

##semicolon##

internet-marketing, an’anaviy marketing, raqamli platformalar, ijtimoiy tarmoqlar, xarajat samaradorligi, mijozlarni jalb etish, narx samaradorligi, PPC (to‘lov har bir bosish), target qilingan auditoriya, o‘lchanadigan natijalar.

Аннотация

Ushbu maqola internet-marketing tushunchasini, uning so‘nggi yillardagi jadal rivojlanishini va an’anaviy
marketing usullariga nisbatan afzalliklarini o‘rganadi. Unda raqamli platformalar korxonalarning mijozlar bilan aloqa
o‘rnatish va mahsulotlarini targ‘ib qilish usullarini qanday tubdan o‘zgartirgani ko‘rsatib beriladi. Shuningdek, maqolada
internet-marketingning xarajat samaradorligi, qamrovi va mijozlarni jalb etish imkoniyatlari taqqoslanadi, uning muammolari
va oqibatlari ham ko‘rib chiqiladi.

Author Biographies

Xolmurodov Murodjon Shavkatjon o‘g‘li

“Millat Umidi universiteti” Talabalari hamda izlanuvchisi

Ruzmetov Jaloliddin Orifjon o‘g‘li

“Millat Umidi universiteti” Talabalari hamda izlanuvchisi

Yuldashev Abduxakim Abdukarimovich

Ilmiy rahbar:

TDIU, Biznes boshqaruvi kafedrasi dotsenti, PhD.

Опубликован

2024-12-07

Выпуск

Раздел

Articles

Most read articles by the same author(s)

Loading...