Servis sohasida kichik korxonalar faoliyati samaradorligini oshirish va ularning mezonlari
##semicolon##
https://doi.org/10.5281/zenodo.14395565##semicolon##
Servis faoliyati, samaradorlik mezonlari, xizmat ko‘rsatish sifati, inson kapitali, iste’molchilar ehtiyojlari.Аннотация
Ushbu maqolada servis faoliyatining samaradorligini oshirish masalalari ko‘rib chiqilgan. Xizmat ko‘rsatish
jarayonida inson kapitalining ahamiyati, samaradorlik mezonlari va ko‘rsatkichlari tahlil qilingan. Shuningdek, xizmat
ko‘rsatishning sifatini oshirish va iste’molchilar ehtiyojlarini maksimal darajada qondirishga yo‘naltirilgan amaliy tavsiyalar
taqdim etilgan.
Опубликован
2024-11-07
Выпуск
Раздел
Articles
License
Copyright (c) 2024 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.