Servis sohasida kichik korxonalar faoliyati samaradorligini oshirish va ularning mezonlari

Servis sohasida kichik korxonalar faoliyati samaradorligini oshirish va ularning mezonlari

Авторы

  • Umirov Islombek Furkatovich
  • Xurramov Shohjahon Abror o‘g‘li
  • Muhammadiyev Humoyun Omon o‘g‘li
  • Nishonov Ayubxon Isroiljon o‘g‘li

##semicolon##

https://doi.org/10.5281/zenodo.14395565

##semicolon##

Servis faoliyati, samaradorlik mezonlari, xizmat ko‘rsatish sifati, inson kapitali, iste’molchilar ehtiyojlari.

Аннотация

Ushbu maqolada servis faoliyatining samaradorligini oshirish masalalari ko‘rib chiqilgan. Xizmat ko‘rsatish
jarayonida inson kapitalining ahamiyati, samaradorlik mezonlari va ko‘rsatkichlari tahlil qilingan. Shuningdek, xizmat
ko‘rsatishning sifatini oshirish va iste’molchilar ehtiyojlarini maksimal darajada qondirishga yo‘naltirilgan amaliy tavsiyalar
taqdim etilgan.

Author Biographies

Umirov Islombek Furkatovich

TDIU Samarqand filiali o‘qituvchisi

Xurramov Shohjahon Abror o‘g‘li

TDIU Samarqand filiali talabasi

Muhammadiyev Humoyun Omon o‘g‘li

TDIU Samarqand filiali talabasi

Nishonov Ayubxon Isroiljon o‘g‘li

TDIU Samarqand filiali talabasi

Опубликован

2024-11-07

Most read articles by the same author(s)

Loading...