Benchmarking asosida oliy ta’lim muassasalarining raqobatbardoshlik xususiyatini oshirish

Benchmarking asosida oliy ta’lim muassasalarining raqobatbardoshlik xususiyatini oshirish

Авторы

  • Qo‘ng‘irotboy Avezimbetovich Sharipov
  • Zaynutdinova Umida Djalolovna

##semicolon##

oliy ta’lim, marketing, marketing xizmati, oliy ta’lim raqobatbardoshligi, oliy ta’lim raqobatbardoshligini oshirish.

Аннотация

Ushbu maqolada oliy ta’lim muassasalarining raqobatbardoshlik darajasini oshirishdagi samarali usullar ko‘rib chiqiladi, jumladan, ta’lim sifatini oshirishda Benchmarking usulini qo‘llash dolzarbligi ilgari suriladi.
Tadqiqotda Benchmarkingga oid biznes jarayonlar va uning samaradorlik ko‘rsatkichlari, sanoatdagi yutuqlari, tarmoqlar va sohalardagi ilg‘or amaliyoti o‘rganiladi. Benchmarking jarayoni sifat, vaqt va narxni o‘z ichiga olib mahsuldorlikni ma’lum bir ko‘rsatkich (xarajat, unumdorlik, sikl vaqti) yordamida o‘lchash uchun qo‘llanilishi tadqiq etilib, muassasadagi ish ko‘rsatkichi raqobat sharoitidan kelib chiqib taqqoslanishi tahlil qilinadi[1].

Author Biographies

Qo‘ng‘irotboy Avezimbetovich Sharipov

O‘zbekiston Respublikasi Oliy ta’lim, fan va
innovatsiyalar vaziri, texnika fanlari doktori, professor

Zaynutdinova Umida Djalolovna

Toshkent moliya instituti
“Iqtisodiyot” kafedrasi dotsenti

Downloads

Опубликован

2024-08-07
Loading...