Sut mahsulotlari ishlab chiqaruvchi korxona marketing miks va korporativ imij bilan tizimli munosabatlar modeli

Sut mahsulotlari ishlab chiqaruvchi korxona marketing miks va korporativ imij bilan tizimli munosabatlar modeli

Авторы

  • Eshmatov Sanjar Azimkulovich

##semicolon##

korxonalar brend qiymati, brending, sut va sut msulotlari, model, omillar.

Аннотация

Maqolada sut mahsulotlari ishlab chiqaruvchi korxona marketing miks va korporativ imij bilan tizimli munosabatlar
modeli tadqiq etilganyu Taxlil natijalari “Bio Natural Food” MCHJda brending strategiyalaridan foydalanish borasidagi
asosiy yo‘nalishlarni belgilashga imkon bergan.

Author Biography

Eshmatov Sanjar Azimkulovich

Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti mustaqil tadqiqotchisi, i.f.f.d.(PhD)

Downloads

Опубликован

2023-07-30
Loading...