Avtosanoat korxonalari marketing strategiyasini takomillashtirish yo‘llari
##semicolon##
https://doi.org/10.5281/zenodo.12684790##semicolon##
Korxona, avtosanoat, raqobatg, potensial, imkoniyat, foyda olish, ehtiyoj, natija, aholi, strategiya, mahsulot, ishbilarmonlik, tashkiliy asos, sherik, qo‘shma faoliyat.Аннотация
Maqolada avtosanoat korxonalarida marketing strategiyalarini takomillashtirishning tashkiliy asoslari yoritilgan. Avtosanoat korxonasi yoki uning bo‘linmasi marketing samaradorligi faoliyat yo‘nalishining 5 ta asosiy tashkiliy qismlari tahlil qilingan. Avtosanoat korxonalarida bozor sharoitini o‘rganishning matematik modellaridan foydalanishning ahamiyatiga e’tibor qaratilgan.

Downloads
Опубликован
2024-07-04
Выпуск
Раздел
Articles