Oliy ta’limning raqobatbardoshligini ta’minlashda ta’lim sifatining mohiyati va asosiy tamoyillari (O‘zbekiston misolida)
##semicolon##
Oliy ta’lim muassasasi, sifat, ta’lim, raqobatbardoshlik.Аннотация
Ushbu tadqiqot oliy ta’lim sifatining tabiati va asosiy tamoyillarini o‘rganib, sakkizta asosiy omilni aniqlaydi:
o‘quv dasturining dolzarbligi, professor-o‘qituvchilar malakasi, talabalarga yo‘naltirilgan ta’lim, resurslar va infratuzilma,
baholash amaliyoti, doimiy takomillashtirish mexanizmlari, innovatsiyalar va global istiqbollar. Empirik tadqiqotlar va
nazariy asoslar orqali biz ushbu omillar birgalikda ta’lim natijalari va institutsional samaradorlikka qanday hissa qo‘shishini
o‘rganamiz. Biz “oliy ta’lim sifati” atamasini XXI asrda muvaffaqiyatga erishish uchun zarur bo‘lgan ko‘nikma va sifatlarni
rivojlantirishni o‘z ichiga oluvchi yaxlit asos sifatida belgilaymiz. Bizning tahlilimiz ushbu omillarning o‘zaro bog‘liqligini va
ularning akademik yutuqlar va ijtimoiy maqsadlarga ta’sirini ta’kidlaydi. Faol sifat kafolati va innovatsiyalarni qo‘llab-quvvatlagan
holda, bizning tadqiqotimiz ta’lim sifatini yaxshilash, talabalar muvaffaqiyatini rag‘batlantirish va oliy ta’lim sharoitida
ijtimoiy taraqqiyotni rag‘batlantirishga qaratilgan.
