Hududiy eksport salohiyatini oshirishning marketing strategiyasi
##semicolon##
hududiy marketing, marketing strategiyalari, hududning eksport salohiyati, imij marketing, infratuzilma marketingi, hududning imiji va jozibadorligi.Аннотация
Marketing hududiy rivojlanish vositasi yoki hatto falsafasi sifatida o‘tgan asrning 80-yillaridan boshlab
hududlar tomonidan qo‘llanila boshlandi. XX asrda bir tomondan, marketing ushbu hududdagi tovarlar va xizmatlarni
xaridorlarning mavjud va potensial ehtiyojlarini hisobga olib ishlab chiqarishni tashkil etish, ikkinchi tomonidan esa ishlab
chiqarilgan mahsulotlarni ichki va tashqi bozorlarga sotishni tashkil etishga qaratilgan. Hozirda esa hududiy eksport
bo‘yicha marketing strategiyalarini ishlab chiqishni o‘z ichiga olmoqda. Mazkur maqolada hududiy eksport salohiyatini
oshirishning marketing strategiyalarining tarkibiy qismlari, hududiy eksport salohiyatini oshirish bo‘yicha ilmiy tadqiqot
ishlarining tahlili bayon qilingan.

Downloads
Опубликован
2024-03-30
Выпуск
Раздел
Articles