Milliy mahsulotlarni jahon bozoriga olib chiqishda marketing strategiyalaridan foydalanish

Milliy mahsulotlarni jahon bozoriga olib chiqishda marketing strategiyalaridan foydalanish

Authors

  • Abduhalil Meliqulov

DOI:

https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss1/a886

Keywords:

Milliy mahsulotlar, jahon bozori, marketing strategiyalari, tashqi iqtisodiy faoliyat, тo‘g‘ridan to‘g‘ri (bevosita) eksport qilish, bilvosita eksport, tovarlarni litsenziyalash, qo‘shma korxonalar tuzish, franchayzing, piggybacking, autsorsing, elektron tijorat, strategik ittifoqlar.

Abstract

Ushbu maqolada milliy mahsulotlarni jahon bozoriga olib chiqishda marketing strategiyalaridan foydalanishning
nazariy asoslari, tashqi bozorga chiqish orqali korxonani rivojlantirish yo‘llari, tashqi bozorda raqobatchilarni tahlili
qilish usullari berilgan.

Author Biography

Abduhalil Meliqulov

Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti tadqiqotchisi

Downloads

Published

2024-02-07
Loading...