Tadbirkorlik subyektlarining tashqi savdo faoliyati bojxona reytingini aniqlash va baholashning iqtisodiy ahamiyati
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15161614Keywords:
tadbirkorlik subyektlari, tashqi savdo faoliyati, tashqi savdo aylanmasi, reyting, bojxona reytingi, reyting tarkibiy tuzilmasi, reyting mezonlari, qoʻshimcha qulayliklar, reyting tashkilotlari, raqobat muhiti, investitsiya.Abstract
Mazkur maqolada tadbirkorlik subyektlarining tashqi savdo faoliyat bojxona reytingini aniqlash va baholash
masalalari yoritilgan boʻlib, uning iqtisodiy ahamiyati, iqtisodiyotning turli soha va tarmoqlarida samarali tadbiq etilgan
reyting baholari hamda uning natijalari toʻgʻrisida fikr va mulohazalar bildirilgan. Bu esa, tadbirkorlik subyektlarining
puxta tahlillar asosida aniqlangan reyting natijalari ular faoliyatiga shaffof baho berish orqali kelgusidagi faoliyatiga oid
chora-tadbirlarni belgilab olish imkoniyatini yaratadi. Shuningdek, ularning tashqi savdo faoliyatiga oid bojxona reytingini
shakllantirish, haqqoniy bahosini aniqlanishi nafaqat milliy iqtisodiyotning barcha tarmoq va sohalari uchun balki xalqaro
darajada tan olinishida ham oʻta muhim va strategik dolzarb vazifa ekanligi ilmiy jihatdan asoslab berilgan.
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.