O‘zbekistonda turistik korxonalarda tadbirkorlik faoliyatini tashkil etish va rivojlantirish istiqbollari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15015831Keywords:
turistik korxona, tadbirkorlik, investitsiya, infratuzilma, turizm bozori, innovatsiya, turizm bozori, raqobatbardoshlik, infratuzilma, innovatsiya, marketing strategiyasi.Abstract
Maqolada O‘zbekistonda turistik korxonalarda tadbirkorlik faoliyatini tashkil etish va rivojlantirish istiqbollari
tahlil qilinadi. Mamlakatda turizm sohasi iqtisodiy o‘sishning muhim yo‘nalishlaridan biri bo‘lib, turistik xizmatlar
bozorining rivojlanishi tadbirkorlik subyektlari uchun keng imkoniyatlar yaratmoqda. Tadqiqotda turistik korxonalarning
huquqiy-me’yoriy bazasi, moliyaviy va investitsion jihatlari, infratuzilmaning holati va innovatsion yondashuvlarning
ahamiyati o‘rganiladi. Shuningdek, tadbirkorlik muhitini yaxshilash, xorijiy investitsiyalarni jalb etish va turistik xizmatlarni
diversifikatsiya qilish masalalariga e’tibor qaratiladi. Maqola natijalari turistik korxonalar faoliyatini takomillashtirish va
ularning raqobatbardoshligini oshirish bo‘yicha amaliy tavsiyalar ishlab chiqishga xizmat qiladi.
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.