Agroservis xizmatlari ko‘rsatish qishloq xo‘jaligida yaratilgan mahsulotlarning iste’mol qiymatini oshiruvchi omil sifatida
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14936593Keywords:
agroservis, agroservis infratuzilmasi, qishloq xo‘jaligi, integratsiya, klaster, globalizatsiya, Agriculture 4.0.Abstract
Maqolada mamlakatimiz qishloq xo‘jaligida zamonaviy va sifatli xizmat ko‘rsatish infratuzilmasini yaratish
hamda qishloq xo‘jaligida xizmat ko‘rsatishning shaffoflik va raqobatga asoslangan bozor xizmatlarini rivojlantirish,
agroresurslar va agroservis xizmatlar bozorining yangi “o‘sish nuqtalari”ni shakllantirish masalalari yoritib berilgan.
Qishloq xo‘jaligida yangi turdagi moddiy-texnik resurslar va ta’mirlash-texnik xizmatlar, agroservis (agrokonsalting, qishloq
xo‘jaligi mahsulotlari savdosi, qo‘shimcha xizmatlar ko‘rsatish va shu kabilar) xizmatlarini rivojlantirishda keng tarmoqli
yirik korporativ tizimlarni yaratish, agroservis xizmatlari ko‘rsatishning qiymat yaratish zanjiri va uni qo‘llab-quvvatlovchi
infratuzilmani kengaytirish masalalari yoritilgan.
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.