Restoran xizmatlari sohasi ijtimoiy-iqtisodiy samaradorligini oshirishda marketingning zamonaviy konsepsiyalarini qo‘llash

Restoran xizmatlari sohasi ijtimoiy-iqtisodiy samaradorligini oshirishda marketingning zamonaviy konsepsiyalarini qo‘llash

Authors

  • Kamoliddin Ibodov

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.14241698

Keywords:

restoran xizmatlari sohasi, marketing, servislashgan jamiyat, monokonsepsiya, molekulyar oshxona, fudpeyring, kriokonsentratsiya, restoran “xab”i, sog‘lom ovqatlanish, o‘rtacha chek miqdori, individuallashgan marketing, Z-avlod, α-avlod.

Abstract

Maqolada xizmatlar sohasining istiqbolli tarmoqlaridan biri bo‘lgan restoran xizmatlari ko‘rsatishning
servislashgan jamiyatga xos tendensiyalari, mijozlar ehtiyojini qondirish, onlayn buyurtmalar, mijozlar xohish-istagi
negizida xizmat ko‘rsatish konsepsiyasini qo‘llashga monand ravishda mijozlarga ta’sir ko‘rsatishning zamonaviy
marketing usullari va vositalaridan foydalanish bo‘yicha takliflar keltirilgan. Restoran xizmatlari sohasi ijtimoiy-iqtisodiy
samaradorlik darajasini oshirishga imkon beruvchi omillar hamda samaradorlikni oshirishning muhim yo‘nalishlari ochib
berilgan.

Author Biography

Kamoliddin Ibodov

Ma’mun universiteti dotsenti, PhD.

Published

2024-11-07
Loading...