Raqamli marketing va mijozlar bilan ishlashning yangi usullari

Raqamli marketing va mijozlar bilan ishlashning yangi usullari

Authors

  • Avaz Ummatov

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.14221872

Keywords:

Strategiya, kompaniya, texnologiyalar, ijtimoiy media, dastur, onlayn platforma.

Abstract

Mazkur maqola raqamli marketingning zamonaviy strategiyalari va mijozlar bilan ishlashning yangi
yondashuvlarini
o‘rganishga bag‘ishlangan. Tadqiqotda raqamli marketingning SEO, SMM, kontent marketing va
to‘g‘ridan-to‘g‘ri muloqot kabi usullari orqali mijozlarni jalb qilish va brendni targ‘ib qilish imkoniyatlari tahlil qilingan.
Shuningdek, raqamli marketingda sun’iy intellekt, avtomatlashtirish va ma’lumotlarni tahlil qilish texnologiyalari yordamida
kompaniyalar mijozlar bilan samarali aloqa o‘rnatishi va uzoq muddatli munosabatlar qurishi mumkinligi qayd etilgan.

Author Biography

Avaz Ummatov

“International School of Finance Technology
and Science” instituti Menejment kafedra o‘qtuvchisi

Published

2024-11-07
Loading...