O‘zbekistonda kichik va o‘rta biznesni rivojlantirishda ichki va tashqi muhit

O‘zbekistonda kichik va o‘rta biznesni rivojlantirishda ichki va tashqi muhit

Authors

  • Ilhomjon Saypullayev

DOI:

https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss11-12/a232

Keywords:

Kichik biznes korxonalari, innovatsiya, korxonalarni deformatsiyalash, kichik biznes va xususiy tadbirkorlik, moliyaviy kredit va motivatsion fon, mikro biznes, kichik biznes, o‘rta biznes, tadbirkorlikni qo‘llab-quvvatlash mexanizmi, tadbirkorlik jamg‘armasi, moliyalashtirish mexanizmlari, investitsiyalar, eksport, brend, soliq ma’muriyatchiligi, tijorat banki, biznesga ko‘maklashish markazlari, marketing.

Abstract

Mazkur maqolada kichik va o‘rta biznesni rivojlantirish uchun zarur bo‘lgan ichki va tashqi muhit yaratilishining
ahamiyati yoritib berilgan. Mamlakatda tadbirkorlikni qo‘llab-quvvatlash bo‘yicha olib borilayotgan sa’y-harakatlarning
qonuniy asoslari ishlab chiqilganligi, tadbirkorlik faoliyati uchun to‘siq bo‘layotgan muammolar va mamlakat rahbarining
tadbirkorlar bilan o‘tkazgan ochiq muloqotlarida mazkur muammolar yechimi bo‘yicha bergan takliflarining amaliyotga
joriy etilishi, qabul qilingan Prezident qarorlarida ularning aks ettirilganligi bo‘yicha tahlillar keltirib o‘tilgan. Ichki muhitni
yaratishda muhim omillardan biri bo‘lgan marketingni to‘g‘ri yo‘lga qo‘yilganligining tahlili amalga oshirilgan. Kompaniyaning
butun hayotiy sikli 6 ga: “Paydo bo‘lish”, “Rivojlanish”, “Etilish”, “Pasayish”, “Inqiroz” va “Tiklanish” davrlariga
bo‘lingan va har bir davrda marketing bo‘yicha amalga oshiriladigan tadbirlarning asosiy yo‘nalishlaridan bir nechtalari
keltirib o‘tilgan.

Author Biography

Ilhomjon Saypullayev

Iqtisodiyot fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD), NamMQI, Menejment
kafedrasi dotsenti

Saypullayev Ilhomjon Abduraxmonovich

Published

2023-12-05
Loading...