Oliy ta’lim xizmatlar bozorida raqamli marketingning ahamiyati

Oliy ta’lim xizmatlar bozorida raqamli marketingning ahamiyati

Authors

  • Shaxlo Ruziyeva

Keywords:

oliy ta’lim, raqamli marketing, marketing tadqiqotlari, kuzatuv, intervyu, raqamli texnologiyalar, ijtimoiy media tarmoqlari.

Abstract

Maqolada O‘zbekiston oliy ta’lim tizimi mutaxassislar tayyorlash sifatini oshirish va milliy ta’lim tizimining
xalqaro maydonda raqobatbardoshligini oshirishga qaratilgan oliy ta’lim xizmatlar bozorini rivojlantirishda raqamli marketing
strategiyalarining o‘rni va ahamiyati yoritilgan. Shuningdek, O‘zbekistondagi ta’lim muassasalari foydalanishi
mumkin bo‘lgan raqamli strategiyalarning tavsifi keltirilgan hamda ushbu raqamli strategiyalardan foydalanish orqali oliy
ta’lim muassasalari qanday imtiyozga ega bo‘lishi haqida xorij olimlarining ilmiy ishlari asosida mualliflik xulosalari keltirilgan.

Author Biography

Shaxlo Ruziyeva

Buxoro Zarmed universiteti Iqtisodiyot kafedrasi o‘qituvchisi

Downloads

Published

2024-05-30
Loading...