Mahalliy farmatsevtika mahsulotlari bozori va iste’molchilar xulq-atvorini o‘rganish xususiyatlari

Mahalliy farmatsevtika mahsulotlari bozori va iste’molchilar xulq-atvorini o‘rganish xususiyatlari

Authors

  • Baxrombek Bobojonov

Keywords:

Raqamli texnologiyalar, farmatsevtika bozori, mijoz, farmatsevtika sanoati, korxona, bozor, innovatsiya.

Abstract

Ushbu maqolada farmatsevtika sanoatida mijozlar bilan munosabatlarning an’anaviy tizimi hamda raqamli texnologiyalarni rivojlanishini ahamiyati va zarurati nazariy ma‘lumotlar asosida ochib berilgan. Shuningdek, ushbu maqolada mijozlarga yo’naltirilgan yondashuvlardan raqamli transformatsiyalarga qadar iste’molchilarning xatti-harakatlari bilan belgilanadigan davrda muvaffaqiyatga olib keladigan asosiy yo’nalishlarini o’rganadi.

Author Biography

Baxrombek Bobojonov

PhD, TDIU “Marketing” kafedrasi dotsenti

Downloads

Published

2024-04-30
Loading...