Umumta’lim muassasalari sоnining ekonometrik tahlilini pedagogik metodlar yordamida amalga oshirish

Umumta’lim muassasalari sоnining ekonometrik tahlilini pedagogik metodlar yordamida amalga oshirish

Authors

  • Muhayyo Ravshanova

Keywords:

ekonometrika, korrelyatsiya, ko‘p omilli regressiya tenglamasi, Excel, Keys-stady metodi, chiziqli regressiya tenglamasi, ekonometrik modelni baholash, Fisher mezoni, Styudent mezoni.

Abstract

Mazkur maqolada ko‘p omilli ekonometrik model tuzishda zarur omillarni tanlay bilish, omillar orasidagi
bog‘lanish, regressiya tenglamasini tuzish, ekonometrik modelni baholash va Excel dasturi yordamida model tuzish haqida
tushuncha va ma’lumotlar taqdim etilgan. Shuningdek, muallif tomonidan natijaviy va ta’sir etuvchi omillar tanlab olingan
bo‘lib, umumta’lim muasssalari soniga ta’sir etuvchi omillar sifatida ahоli jоn bоshiga asоsiy kapitalga о‘zlashtirilgan
investitsiyalar va umumta’lim muassasalarida о‘quvchilar sоni tanlab olingan hamda ular asosida regressiya tenglamasi
tuzilgan va tahlil etilgan. Ko‘p omilli ekonometrik modelni tuzishda keys-stadi metodidan foydalanilgan bo‘lib, mazkur
metod davomida vazifa va topshiriqlar bosqichma bosqich amalga oshirilgan.

Author Biography

Muhayyo Ravshanova

Iqtisodiyot va pedagogika universiteti o‘qituvchisi

Downloads

Published

2024-04-30
Loading...