Qandolat mahsulotlari bozorida marketing tadqiqotlarini asosiy yo‘nalishlari
Keywords:
qandolat mahsulotlari, bozor, marketing tadqiqotlari, marketing xizmatlari, korxona, raqobat.Abstract
Ushbu maqolada qandolat mahsulotlari bozorini rivojlantirishda marketing tadqiqotlarining o‘rni, kuchli
raqobat muhiti va boshqaruv xatolarining ortib ketishining oldini olish masalalari, bozor tadqiqotlari doirasida yuqori sifatli
ma’lumotlarni taqdim etish jarayonlari, marketing xizmatlari va ularning buyurtmasi bo‘yicha kompaniya rahbariyati uchun
amalga oshiriladigan ma’lumotlar to‘plami, ularni sharhlash, taxminiy va bashoratli hisob-kitoblar amalga oshirish bo‘yicha
olimlar fikri o‘rganilgan va ulardan kelib chiqib marketing tadqiqotlarini aynan qandolat mahsulotlari bozorida samarali
qo‘llash bo‘yicha takliflar keltirilgan.
Downloads
Published
2024-03-30
Issue
Section
Articles