Turizm sohasida brendning Oʻzbekiston iqtisodiy oʻsishiga taʼsiri va sayyohlik yoʻnalishi sifatida marketingning ahamiyati

Turizm sohasida brendning Oʻzbekiston iqtisodiy oʻsishiga taʼsiri va sayyohlik yoʻnalishi sifatida marketingning ahamiyati

Authors

  • Maftuna Kobilova

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15161650

Keywords:

turizm brendi, marketing, iqtisodiy o‘sish, xorijiy sayyohlar, investitsiyalar, xizmatlar eksporti

Abstract

Ushbu maqolada turizm sohasida brend yaratish va marketing strategiyalarining O‘zbekiston iqtisodiy
o‘sishiga ta’siri tahlil qilinadi. Xususan, turistik brendning xorijiy sayyohlar oqimi, investitsiyalar jalbi va xizmatlar eksporti
kabi ko‘rsatkichlarga ta’siri ilmiy asosda yoritilgan. Mavzuga oid real statistik ma’lumotlar va xalqaro tajribalar asosida
tahlil olib borilgan.

Author Biography

Maftuna Kobilova


“Ipak yo‘li” turizm va madaniy meros xalqaro universiteti assistent-o‘qituvchisi

Published

2025-03-11
Loading...