Oʻzbekiston media bozori: rivojlanishi va afzalliklari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15154883Keywords:
tashqi reklama, raqamli media, ommaviy axborot vositalari, auditoriya, ijtimoiy tarmoqlar, onlayn reklamaAbstract
Ushbu maqolada Oʻzbekiston media bozorining soʻnggi yillardagi oʻsish dinamikasining umumiy koʻrinishi
tahlil qilingan. Mavjud ilmiy adabiyotlar va amaliy tadqiqotlar asosida media bozori rivojlanishini baholash yoʻnalishlari
aniqlangan. Maqolada OAVda reklamaning oʻziga xos kamchiliklari va afzalliklari boʻyicha tavsiyalar berilgan.

Published
2025-03-11
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2025 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.