Oliy ta’lim muassasalarida sun’iy intellektni qo‘llashning xorijiy mamlakatlar tajribasi
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14890358Keywords:
sun’iy intellekt, oliy ta’lim muassasalari, ta’lim jarayoni, raqamli texnologiyalar, sun’iy intellekt integratsiyasi, ta’lim sifatini oshirish, innovatsion yondashuv, individual ta’lim, ilg‘or xorijiy tajriba, avtomatlashtirilgan ta’lim, interaktiv o‘quv muhitlari, masofaviy ta’lim.Abstract
Ushbu maqola xorijiy mamlakatlardagi oliy ta’lim muassasalarida sun’iy intellekt (SI) texnologiyalarining joriy
etilish jarayonini har tomonlama tahlil qilish hamda uning ta’lim jarayoniga ta’sirini o‘rganishga bag‘ishlangan. Bugungi
kunda sun’iy intellekt global ta’lim tizimining ajralmas qismiga aylanib, ta’lim jarayonining samaradorligini oshirishda
muhim rol o‘ynamoqda.
Bundan tashqari, maqolada SI texnologiyalarini oliy ta’lim tizimiga tatbiq etishning afzalliklari va yuzaga kelishi mumkin
bo‘lgan qiyinchiliklar atroflicha muhokama qilinadi. Sun’iy intellektning ta’lim jarayoniga integratsiyasi ta’lim sifatini
oshirish va individual yondashuvni shakllantirishga xizmat qilishi mumkin, biroq uni samarali joriy etish uchun texnologik
infratuzilmani rivojlantirish, o‘qituvchilarning malakasini oshirish va akademik metodologiyani moslashtirish zarurati
mavjud.
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.