Restoran xizmatlari sohasi ijtimoiy-iqtisodiy samaradorligini oshirishda marketingning zamonaviy konsepsiyalarini qo‘llash
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14241698Keywords:
restoran xizmatlari sohasi, marketing, servislashgan jamiyat, monokonsepsiya, molekulyar oshxona, fudpeyring, kriokonsentratsiya, restoran “xab”i, sog‘lom ovqatlanish, o‘rtacha chek miqdori, individuallashgan marketing, Z-avlod, α-avlod.Abstract
Maqolada xizmatlar sohasining istiqbolli tarmoqlaridan biri bo‘lgan restoran xizmatlari ko‘rsatishning
servislashgan jamiyatga xos tendensiyalari, mijozlar ehtiyojini qondirish, onlayn buyurtmalar, mijozlar xohish-istagi
negizida xizmat ko‘rsatish konsepsiyasini qo‘llashga monand ravishda mijozlarga ta’sir ko‘rsatishning zamonaviy
marketing usullari va vositalaridan foydalanish bo‘yicha takliflar keltirilgan. Restoran xizmatlari sohasi ijtimoiy-iqtisodiy
samaradorlik darajasini oshirishga imkon beruvchi omillar hamda samaradorlikni oshirishning muhim yo‘nalishlari ochib
berilgan.

Published
2024-11-07
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2024 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.