Raqamli marketing va mijozlar bilan ishlashning yangi usullari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14221872Keywords:
Strategiya, kompaniya, texnologiyalar, ijtimoiy media, dastur, onlayn platforma.Abstract
Mazkur maqola raqamli marketingning zamonaviy strategiyalari va mijozlar bilan ishlashning yangi
yondashuvlarini
o‘rganishga bag‘ishlangan. Tadqiqotda raqamli marketingning SEO, SMM, kontent marketing va
to‘g‘ridan-to‘g‘ri muloqot kabi usullari orqali mijozlarni jalb qilish va brendni targ‘ib qilish imkoniyatlari tahlil qilingan.
Shuningdek, raqamli marketingda sun’iy intellekt, avtomatlashtirish va ma’lumotlarni tahlil qilish texnologiyalari yordamida
kompaniyalar mijozlar bilan samarali aloqa o‘rnatishi va uzoq muddatli munosabatlar qurishi mumkinligi qayd etilgan.

Published
2024-11-07
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2024 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.