Sut mahsulotlari ishlab chiqaruvchi korxona marketing miks va korporativ imij bilan tizimli munosabatlar modeli

Sut mahsulotlari ishlab chiqaruvchi korxona marketing miks va korporativ imij bilan tizimli munosabatlar modeli

Authors

  • Sanjar Eshmatov

Keywords:

korxonalar brend qiymati, brending, sut va sut msulotlari, model, omillar.

Abstract

Maqolada sut mahsulotlari ishlab chiqaruvchi korxona marketing miks va korporativ imij bilan tizimli munosabatlar
modeli tadqiq etilganyu Taxlil natijalari “Bio Natural Food” MCHJda brending strategiyalaridan foydalanish borasidagi
asosiy yo‘nalishlarni belgilashga imkon bergan.

Author Biography

Sanjar Eshmatov

Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti mustaqil tadqiqotchisi, i.f.f.d.(PhD)

Downloads

Published

2023-07-30
Loading...