Reklama xizmatlari va uning subyektlar samaradorligini oshirishdagi imkoniyatlari

Reklama xizmatlari va uning subyektlar samaradorligini oshirishdagi imkoniyatlari

Authors

  • Elbek Rabbimov

Keywords:

reklama, xizmatlar, raqamli iqtisodiyot, samaradorlik, daromad, tahlil, marketing, model.

Abstract

Mazkur tadqiqot ishida respublikamizdagi korxona va tashkilotlar – subyektlar samaradorligini oshirishda
eng muhim iqtisodiy asos sifatida reklama xizmatlarini rivojlantirish tadqiq etilgan hamda uning nazariy asoslari va amaliy
jihatlari asoslab berilgan.

Author Biography

Elbek Rabbimov

I.f.f.d. (PhD), TDIU Samarqand filiali
“Buxgalteriya hisobi va statistika” kafedrasi katta o‘qituvchisi

Downloads

Published

2024-02-29
Loading...