Turizm xizmatlari eksportini oshirishda innovatsion marketing va raqamli texnologilayar ta’siri
DOI:
https://doi.org/10.55439/GED/vol1_issmaxsus%20son/a709Keywords:
Turizm, innovatsion marketing, raqamli texnologiyalar, VR sayohat, ijtimoiy medeia marketing, turistik maxsulot.Abstract
Turizm xizmati global miqyosda iqtisodiy o‘sishni rag‘batlantirishning muhim vositasiga aylanib bormoqda.
Maqolada raqamli marketingning turizm biznes ko‘rsatkichlariga ta’sirini o‘rganish uchun olib boriladi.
Shu bilan birga, maqolada raqamli marketing va turizmning biznes samaradorligi o‘rtasidagi munosabatlarda
texnologik innovatsiyalarning vositachilik rolini o‘rganib chiqiladi. Raqamli marketing tadbirkorlarga o‘z bizneslarini
samarali kuzatib borish imkoniyatini berish orqali an’anaviy marketingdan afzal hisoblanadi. O‘z maqsadiga
erishish uchun mo‘ljallangan har qanday harakat yo‘nalishi boshlanganda uning kengayish, birlashish va o‘zgarishlarini
qayd etishi mumkin. Bu biznes egalariga mijozlarning ehtiyojlari va istaklarini mazmunli va innovatsion
tarzda o‘rganishga imkon berdi. Ushbu dalillar shuni ko‘rsatadiki, innovatsion marketing va raqamli texnologiyalar
tadbirkorlarni mijozlar tanlovi haqida chuqurroq tushunchaga ega bo‘lish va ularga bu borada yaxshiroq
xizmat ko‘rsatish qobiliyatiga erishish orqali biznes maqsadlariga samarali erishishga katta hissa qo‘shadi.