Bo‘lajak pedagog-o‘qituvchining innovatsion faoliyati modeliga asoslangan xolda ta’lim-tarbiya metodlari va vazifalarinio‘rgatish
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15170147Keywords:
Pedagog, talaba, ta’lim-tarbiya metodlari, innovatsion faoliyat modeli, kasbiy kompetensiya.Abstract
Zamonaviy ijtimoiy sharoitlar ta’lim jarayonini doimiy ravishda takomillashtirish va pedagogik faoliyatni
innovatsion yondashuvlar asosida yangilashni talab etadi. Innovatsion pedagogik faoliyatning asosiy maqsadi an’anaviy
o‘qitish tizimini zamonaviy talablar asosida transformatsiya qilishdan iborat. Bugungi kunning ilg‘or ta’lim texnologiyalari
talabalarni tezkor jamiyat o‘zgarishlariga moslashish, ijodiy fikrlash, mustaqil qaror qabul qilish va yangilik yaratish
qobiliyatlarini rivojlantirishga yo‘naltirilgan. Ushbu maqolada bo‘lajak pedagog-o‘qituvchining innovatsion faoliyati modeli
asosida ta’lim-tarbiya jarayonining samaradorligini oshirishga xizmat qiluvchi metod va yondashuvlar tahlil qilingan.
References
Sigov, I.N. Mutaxassis modelining xalq xo‘jaligi tizimidagi o‘rni va talablari haqida. Tadqiqot materiallari. – M.: 2001. –
b.
Okazov, V.R. va Seleznev, K.P. Mutaxassis malakasiga qo‘yiladigan ijtimoiy talablar. Ijtimoiy fanlar jurnali. – SPb.:
– 184 b.
Smirnov, Ye.E. Kasbiy faoliyat sharoitlariga asoslangan mutaxassis modeli. Amaliy fanlar to‘plami. – N.: 2005. – 210 b.
Lavrinov, Yu.A. Mutaxassis modelini shakllantirish va boshqarish hujjatlari. Ta’lim jarayonlari tahlili. – T.: 2007. – 198 b.
Rastupov, A.T. Mutaxassis modeli va uning empirik belgilari. Pedagogik tadqiqotlar jurnali. – Q.: 2010. – 220 b.
Potashnik, M.M., Yusufbekov, N.R. va Lalin, N.I. Innovatsion pedagogik faoliyat va uning rivojlanish qonuniyatlari.
Innovatsiyalar tadqiqoti. – T.: 2012. – 230 b.
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.