Korxonalarda raqamli marketing: nazariy asoslar va amaliy imkoniyatlar
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15159985Keywords:
raqamli marketing, internet reklama, ijtimoiy tarmoqlar, SEO, kontent marketing, elektron pochta marketingi, raqamli iqtisodiyot, raqamli transformatsiya, xizmatlar bozori,Abstract
Mazkur maqolada raqamli marketing vositalari va ularning zamonaviy iqtisodiyotdagi ahamiyati tahlil qilingan.
Texnologiyalarning jadal rivojlanishi bilan biznes jarayonlarida raqamli platformalar, internet reklama, ijtimoiy tarmoqlar,
SEO, kontent marketing va elektron pochta marketingi kabi vositalardan foydalanish imkoniyatlari kengayib bormoqda.
Ushbu vositalar korxonalarga mijozlar bilan aloqani yaxshilash, xizmat ko‘rsatish sifatini oshirish va raqobatbardoshlikni
mustahkamlash imkonini beradi. Shuningdek, maqolada xizmatlar bozorida raqamli marketingning o‘rni, O‘zbekistondagi
imkoniyatlar va davlat tomonidan qo‘llab-quvvatlanishi ko‘rib chiqilgan. Xususan, "O‘zbekiston – 2030" strategiyasi
doirasida raqamli iqtisodiyotni rivojlantirish, startap loyihalarni rag‘batlantirish va onlayn biznes modellarini joriy etish
bo‘yicha chora-tadbirlar tahlil qilingan.
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.