Iste’molchi xulq-atvori: marketing strategiyalarida uning o‘rni
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15161780Keywords:
iste’molchi xulq-atvori, marketing, qaror qabul qilish jarayoni, segmentatsiya, brendga sadoqatAbstract
Mazkur maqolada iste’molchi xulq-atvori tushunchasi, uning shakllanishiga ta’sir etuvchi ichki va tashqi
omillar, iste’molchilar qaror qabul qilish jarayoni hamda marketing strategiyalarining iste’molchilar xulq-atvoriga ta’siri tahlil
qilinadi. Maqolada marketing jarayonidagi iste’molchi roli, segmentatsiya, maqsadli auditoriyani aniqlash va mahsulot
joylashtirish bo‘yicha yondashuvlar ko‘rib chiqiladi. Bundan tashqari, iste’molchilarning qaror qabul qilish jarayoni va uni
shakllantiruvchi omillar tahlil qilinib, zamonaviy bozordagi tendensiyalar bilan bog‘liq natijalar keltiriladi.

Published
2025-03-11
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2025 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.