Iste’molchi xulq-atvori: marketing strategiyalarida uning o‘rni

Iste’molchi xulq-atvori: marketing strategiyalarida uning o‘rni

Authors

  • Maftuna Hamidova

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15161780

Keywords:

iste’molchi xulq-atvori, marketing, qaror qabul qilish jarayoni, segmentatsiya, brendga sadoqat

Abstract

Mazkur maqolada iste’molchi xulq-atvori tushunchasi, uning shakllanishiga ta’sir etuvchi ichki va tashqi
omillar, iste’molchilar qaror qabul qilish jarayoni hamda marketing strategiyalarining iste’molchilar xulq-atvoriga ta’siri tahlil
qilinadi. Maqolada marketing jarayonidagi iste’molchi roli, segmentatsiya, maqsadli auditoriyani aniqlash va mahsulot
joylashtirish bo‘yicha yondashuvlar ko‘rib chiqiladi. Bundan tashqari, iste’molchilarning qaror qabul qilish jarayoni va uni
shakllantiruvchi omillar tahlil qilinib, zamonaviy bozordagi tendensiyalar bilan bog‘liq natijalar keltiriladi.

Author Biography

Maftuna Hamidova


TDIU magistratura talabasi

Published

2025-03-11
Loading...