Korxonalarda reklama faoliyati samaradorligini oshirishda raqamli marketingdan foydalanish
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15161698Keywords:
raqamli marketing, reklama faoliyati, SEO, ijtimoiy tarmoqlar, kontent marketingi, email marketing, samaradorlik, korxona, brend, mijozlar, marketing strategiyalariAbstract
Ushbu maqola korxonalarda reklama faoliyatini samaradorligini oshirishda raqamli marketing vositalarining
o‘rni va ahamiyatini o‘rganadi. Raqamli marketingning asosiy vositalari, masalan, SEO, ijtimoiy tarmoqlar, kontent
marketingi, va email marketing, korxonalarga reklama faoliyatini yanada samarali tashkil etish imkoniyatlarini yaratadi.
Maqola raqamli marketingni joriy qilish orqali mijozlar bilan bevosita aloqalarni o‘rnatish, brendni kengaytirish va yangi
bozorlarni kashf etishning muhim jihatlarini taqdim etadi. Shuningdek, korxonalarga raqamli marketing strategiyalarini
to‘g‘ri qo‘llash bo‘yicha amaliy tavsiyalar beriladi.
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.