Korxonalarda reklama faoliyati samaradorligini oshirishda raqamli marketingdan foydalanish

Korxonalarda reklama faoliyati samaradorligini oshirishda raqamli marketingdan foydalanish

Authors

  • Elshod Khojiev

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15161698

Keywords:

raqamli marketing, reklama faoliyati, SEO, ijtimoiy tarmoqlar, kontent marketingi, email marketing, samaradorlik, korxona, brend, mijozlar, marketing strategiyalari

Abstract

Ushbu maqola korxonalarda reklama faoliyatini samaradorligini oshirishda raqamli marketing vositalarining
o‘rni va ahamiyatini o‘rganadi. Raqamli marketingning asosiy vositalari, masalan, SEO, ijtimoiy tarmoqlar, kontent
marketingi, va email marketing, korxonalarga reklama faoliyatini yanada samarali tashkil etish imkoniyatlarini yaratadi.
Maqola raqamli marketingni joriy qilish orqali mijozlar bilan bevosita aloqalarni o‘rnatish, brendni kengaytirish va yangi
bozorlarni kashf etishning muhim jihatlarini taqdim etadi. Shuningdek, korxonalarga raqamli marketing strategiyalarini
to‘g‘ri qo‘llash bo‘yicha amaliy tavsiyalar beriladi.

Author Biography

Elshod Khojiev


TDIU marketing kafedrasi dots.
Toyanbayev Shaxmardan Alimbayevich
TDIU mаgistrаturа tаlаbаsi

Published

2025-03-11
Loading...