Kichik biznes va tadbirkorlik subyektlari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15161624Keywords:
kichik biznes, tadbirkorlik subyektlari, milliy iqtisodiyot, davlat qo‘llab-quvvati, ishbilarmonlik muhiti, rivojlanish strategiyasi, iqtisodiy siyosat, ijtimoiy ahamiyat.Abstract
Maqolada kichik biznes va tadbirkorlik subyektlarining iqtisodiy taraqqiyotdagi o‘rni, ularning ijtimoiy-iqtisodiy
jarayonlarga ta’siri keng qamrovli tarzda tahlil qilinadi. Bugungi kunda kichik biznes iqtisodiyotni liberallashtirish, yangi
ish o‘rinlarini yaratish, aholi bandligini oshirish va ijtimoiy barqarorlikni ta’minlashda muhim omil sifatida qaralmoqda.
Tadqiqotda kichik biznesni rivojlantirishning huquqiy-me’yoriy asoslari, davlat tomonidan taqdim etilayotgan imtiyozlar
va qo‘llab-quvvatlash mexanizmlari ko‘rib chiqilgan. Shuningdek, tadbirkorlik subyektlari duch kelayotgan muammolar,
jumladan moliyalashtirish, soliq yuki, raqobatbardoshlik va infratuzilma bilan bog‘liq masalalar atroflicha tahlil qilingan.
Muallif tomonidan ilgari surilgan ilmiy qarashlar va statistik ma’lumotlar asosida amaliy takliflar ishlab chiqilgan bo‘lib, ular
kichik biznesni samarali rivojlantirish va iqtisodiyotni diversifikatsiya qilishga xizmat qiladi. Maqola kichik biznesni qo‘llabquvvatlash
siyosatini takomillashtirishda foydali bo‘lishi mumkin bo‘lgan nazariy va amaliy asoslarni o‘z ichiga oladi.

Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.