Kichik biznes subyektlarining raqobatbardoshligini oshirishga qaratilgan innovatsion yondashuvlar.
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15155579Keywords:
kichik biznes, raqobatbardoshlik, innovatsiya, bozor strategiyasi, nomoddiy aktivlar, axborot texnologiyalari, raqobat ustunligi, iqtisodiy rivojlanishAbstract
Ushbu maqolada kichik biznes subyektlarining raqobatbardoshligini oshirishga qaratilgan innovatsion
yondashuvlar nazariy va amaliy jihatdan tahlil qilinadi. Raqobatbardoshlik tushunchasining mazmun-mohiyati, uning
asosiy darajalari hamda zamonaviy iqtisodiy sharoitdagi o‘rni yoritilgan. Ilmiy manbalar tahlili asosida raqobat ustunliklarini
shakllantirishda innovatsiyalar, axborot texnologiyalari va nomoddiy aktivlarning ahamiyati ko‘rsatib o‘tilgan. Shuningdek,
kichik biznes korxonalarining global va milliy bozorlarda muvaffaqiyatli raqobatlasha olishi uchun zarur bo‘lgan strategik
yondashuvlar asoslab berilgan. Maqolada ilg‘or xalqaro tajribalarga tayanilgan holda amaliy tavsiyalar keltirilgan.

Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.