Raqamli texnologiyalar orqali sug‘urta kompaniyalar marketing faoliyatini takomillashtirish
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15154758Keywords:
raqamli marketing, sug‘urta kompaniyalari, raqamli transformatsiya, ma’lumotlar tahlili, mijozlar tajribasi, raqamli kanallar, sug‘urta xizmatlari, mijozlar segmentatsiyasi.Abstract
Ushbu maqolada raqamli texnologiyalarning sug‘urta kompaniyalari marketing faoliyatini takomillashtirishdagi
o‘rni va ahamiyati o‘rganilgan. Tadqiqot davomida raqamli marketing vositalari, ma’lumotlarni tahlil qilish usullari va mijozlar
bilan munosabatlarni boshqarish tizimlari tahlil qilingan. Raqamli transformatsiya sharoitida sug‘urta kompaniyalarining
marketing strategiyalari va raqobatbardoshligini oshirish yo‘llari taklif etilgan. Tadqiqot natijalariga ko‘ra, raqamli
texnologiyalar mijozlar tajribasini yaxshilash, xarajatlarni kamaytirish va yangi mijozlarni jalb qilish imkoniyatlarini sezilarli
darajada kengaytiradi.

Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.