Servis korxonalarida mobil ilovalar yordamida interaktiv xizmatlar yaratish
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15102738Keywords:
raqamli texnologiyalar, servis korxonalari, mobil ilovalar, interaktiv xizmatlar, avtomatlashtirish, mijozlarga xizmat ko‘rsatish.Abstract
Ushbu maqolada servis korxonalarida mobil ilovalar yordamida interaktiv xizmatlarni tashkil etishning
ahamiyati, afzalliklari va istiqbollari tahlil qilinadi. Raqamli texnologiyalarning rivojlanishi natijasida mobil ilovalar
mijozlarga tezkor, qulay va sifatli xizmat ko‘rsatishning muhim vositasiga aylanmoqda. Tadqiqotda mobil ilovalar orqali
foydalanuvchilarga taqdim etilayotgan interaktiv xizmat turlari, ularning biznes jarayonlarini optimallashtirishdagi o‘rni va
samaradorligi ko‘rib chiqiladi. Shuningdek, servis korxonalarida mobil texnologiyalarning joriy etilishi natijasida mijozlar
qoniqish darajasini oshirish, xarajatlarni kamaytirish va operatsion jarayonlarni avtomatlashtirish masalalariga e’tibor
qaratiladi. Maqolada ilg‘or tajribalar, zamonaviy dasturiy yechimlar va mobil ilovalarning samaradorligini oshirish bo‘yicha
tavsiyalar keltirilgan.

Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.