O‘zbekistonda tibbiy xizmatlarning rivojlanish tendensiyalari, tarkibiy tuzilish tasnifi va marketing segmentlari.
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15091577Keywords:
davlat, xususiy, sog‘liqni saqlash, xizmat, tibbiy xizmat, xarajat, daromad, mehnat unumdorligi, rentabellik, samaradorlik, shifokor, ambulatoriya, poliklininka, bemor, davolanuvchi, iste’molchi, marketing, segment.Abstract
Jahon iqtisodiyotining globallashuvi sharoitida xizmat ko‘rsatish tarmoqlari iqtisodiyotining tibbiy xizmatlar
sohasini rivojlantirish usullarini joriy etish, tibbiy xizmatlar sohasida xorijiy mamlakatlar modellarini o‘rganish ishlarini
olib borish, institutsional asoslarini takomillashtirish, tibbiy xizmat ko‘rsatish sohasida ijtimoiy loyihalar samaradorligini
oshirish, tartibga solish mexanizmlarini takomillashtirish kabilar ilmiy-tadqiqotlarning muhim yo‘nalishlari hisoblanadi.
Shu nuqtai-nazardan kelib chiqqan holda muallif O‘zbekistonda tibbiy xizmatlarning rivojlanish tendentsiyalari, tarkibiy
tuzilish tasnifi va marketing segmentlarini ilmiy dalillar asosida bayon etgan.
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.