Soliq to‘lovchilarga ko‘rsatiladigan raqamli xizmatlarni ko‘paytirish orqali soliq bazasini kengaytirish
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14879013Keywords:
milliy iqtisodiyot, soliq tushumlari, tahlika-tahlil, xavflar, samaradorlik, raqamli platforma, usullar va vositalar, ilg‘or axborot- kommunikatsiya texnologiyalari, tahlil, optimallashtirish, raqamli iqtisodiyot, axborotlashgan jamiyat, axborot, tarmoq, industrial jamiyat, iste’molchi, axborot mahsulotlari.Abstract
Mazkur tadqiqot ishimizda soliq ma’muriyatlari soliq to‘lovchilar tajribasini oshirish uchun turli xil va murakkab
elektron xizmatlari raqamlashtirilmoqda. Shunga qaramay, elektron hukumat xizmatlarining yuqori darajada ishlamay
qolishi hisobga olinsa, raqamli soliq tizimining muvaffaqiyati uchun zarur bo‘lgan omillarni tushunish juda muhim bo‘lib
hisoblanadi. Konseptual asos siyosatchilar tomonidan to‘rtta toifaga bo‘lingan soliq ma’muriyatlarida raqamli xizmatlarni
loyihalashda ko‘rib chiqish uchun o‘n beshta mavzuni belgilaydi – kontekst, manfaatdor tomonlar, texnologiya va namoyish
etilgan natijalar. Ushbu ramka, shuningdek, strategiyalarni muvaffaqiyatli ishlab chiqishda mos yozuvlar nuqtasi bo‘lib
xizmat qilishi kerak raqamli xizmatlarni soliq ma’muriyatlariga joylashtirish choralaridir. Raqamli soliq ma’muriyatining xorij
tajribasi, mamlakatimizda uni qo‘llash bo‘yicha ilmiy-amaliy xulosa va takliflar shakllantirilgan.

Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.