Raqamli iqtisodiyotda elektron tijorat bozorining ijtimoiy-iqtisodiy ahamiyati boʻyicha adabiyotlar tahlili

Raqamli iqtisodiyotda elektron tijorat bozorining ijtimoiy-iqtisodiy ahamiyati boʻyicha adabiyotlar tahlili

Authors

  • Abdulhafiz Sodiqov

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.14871181

Keywords:

elektron tijorat, mobil tijorat, raqamli marketing.

Abstract

Ushbu tadqiqot raqamli iqtisodiyot doirasida elektron tijorat bozorlarining ijtimoiy-iqtisodiy mohiyatini
oʻrganishga bagʻishlangan boʻlib, adabiyotlar tahlili asosida olingan asosiy natijalarni taqdim etadi. Tadqiqotda anʼanaviy
tijorat va elektron tijorat oʻrtasidagi muhim farqlar aniqlanib, raqamli platformalarning savdo jarayonlarini qanday
oʻzgartirgani yoritilgan. Elektron tijoratning tarkibiy qismlari chuqur oʻrganilib, raqamli toʻlov tizimlari, onlayn bozorlari va
logistika integratsiyasi kabi asosiy elementlar batafsil tahlil qilingan. Shuningdek, tadqiqotda elektron tijorat turlarining
tasnifi keltirilib, B2B, B2C va C2C kabi turli modellarning qoʻllanilish sohalari koʻrsatib oʻtilgan. Elektron tijoratning
rivojlanish tarixi tahlil qilinib, uning dastlabki bosqichlardan tortib, bugungi kunda erishilgan yuksak darajagacha boʻlgan
muhim bosqichlari aks ettirilgan. Ushbu tadqiqot elektron tijoratning raqamli iqtisodiyotdagi oʻrni va uning barqaror ijtimoiyiqtisodiy
rivojlanishga qoʻshadigan hissasini chuqurroq tushunishga yordam beradi.

Author Biography

Abdulhafiz Sodiqov

Oʼzbekiston Respublikasi Prezidenti
huzuridagi ijtimoiy himoya milliy agentligi

Published

2025-02-07
Loading...